اتمام طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان زیرول

اتمام طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان زیرول

راه اندازی باشگاه مشتریان و طراحی سایت شرکت زیرول (ایمن روانساز صنعت) توسط مهریاسان با موفقیت انجام شد
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۵۰
اتمام طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان زیرول
۱۳۹۲/۱۲/۲۵

طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان زیرول

شرکت مهریاسان، طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان زیرول را با موفقیت به پایان رساند. این پروژه جهت مدیریت ارتباط با مشتریان، پورتال سازمانی و نیز باشگاه مشتریان زیرول در نظر گرفته شده که اعضای باشگاه در دو لایه مختلف نمایندگان و مصرف کنندگان نهایی می توانند در باشگاه عضو شوند. 

شایان ذکر است برند زیرول متعلق به شرکت ایمن روانساز صنعت است که یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده انواع روغن و روانساز در کشور می باشد. این شرکت با تکيه بر 25 سال سابقه در توزيع انواع روانساز‌ها با هدف توليد و ارائه خدمات نوين به هم میهنان عزیز ارائه خدمت می کند و صادراتی به کشورهای همجوار نیز دارد.

با توجه به گسترش تقاضا براي روانساز هاي با کيفيت ، اين شرکت توانست در گام نخست روغن موتور زيرول را به کشور وارد نمايد و درگام بعدي اقدام به راه اندازي واحد تولید خود در ايران نمود . استفاده از بهترين مواد اوليه ، ماشين آلات و تجهيزات توليد و بسته بندي جديد و بهره گيري از کارشناسان مجرب و کارآزموده ، اين شرکت را قادر به توليد محصولاتي با کيفيت بسيار عالي نموده است . ارائه بهترين کيفيت ممکن بر اساس استاندارد هاي روز دنيا ، سازگاري با محيط زيست، مشتري مداري، احترام به نظر مشتري و ارائه خدمات نوين از رئوس اهداف اين شرکت تعيين شده و اميدوار است گام هاي بلندي به سوي افق هاي تازه در اين صنعت بردارد.

تگها : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , طراحی سایت داینامیک , شرکت مهریاسان , طراحی سایت مهریاسان , باشگاه مشتریان , اخبار طراحی سایت , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت , شرکت طراحی سایت
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...