برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان در 8 بهمن ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما

برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان در 8 بهمن ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما

چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری با تلاش دبیرکل آن جناب آقای مهندس علیرضا جعفری و تیم برگزار کننده آن در هولدینگ یاسان و مرکز باشگاه مشتریان در روز پنج شنبه 8 بهمن ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار ش
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۱۳۹
برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان در 8 بهمن ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما
۱۳۹۴/۱۱/۱۱

چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری  با تلاش دبیرکل آن جناب آقای مهندس علیرضا جعفری و تیم برگزار کننده آن در هولدینگ یاسان و مرکز باشگاه مشتریان در روز پنج شنبه 8 بهمن ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد. این کنفرانس با سخنرانی جناب آقای مهندس جعفری و جمعی از اساتید بین المللی از جمله مایک اتکین، راویندرا باگوانانی ، علی ربای و بحیا هلاوی و با حضور گسترده جمعی از مدیران و کارشناسان و صاحبان مشاغل با رویکرد توسعه اطلاعات و سرفصل های این حوزه و معرفی باشگاههای فعال داخلی برگزار گردید.
موضوعات مطرح شده در این کنفرانس در خصوص برنامه های وفاداری ائتلافی، باشگاه های مشتریان، مشتریان کثیرالپرواز و الگوریتم های درک ماشینی برای داده های بزرگ بوده است. علیرضا جعفری طی سخنرانی خود به ترغیب صاحبان کسب و کارها برای همراهی و به اشتراک گذاری منابع وفادار کننده مشتری در رستای سودجمعی پرداخت. این به اشتراک گذاری یا همان برنامه های ائتلافی وفاداری موضوعی بود که طی سخنرانی مایک اتکین نیز که بصورت اینترنتی برگذار گردید نیز مورد اشاره قرار گرفت. مایک اتکین طی سخنرانی خود به نمونه های برنامه های ائتلافی و توان بالای آن ها برای نفوذ در بازار پرداخت. همچنین مهندس جعفری ضمن نوید شروع یک برنامه ائتلافی به همت مرکز باشگاه مشتریان و معرفی آن، توضیح مختصری در مورد امکانات «سی کارت» به عنوان زیرساخت این برنامه ائتلافی پرداخت. راویندرا باگوانانی یکی از چهرهای برجسته لویالتی درصنایع هواپیمایی به توضیح کاربردی این موضوع با استفاده از بررسی برخی نمونه ها پرداخت. پس از آن علی ربای کارشناس بیگ دیتا به همراه بحیا هلاوی  به ایراد سخنرانی در رابطه با الگوریتم های الهام گرفته شده از طبیعت در راستای درک ماشینی از میان داده های بزرگ پرداختند.
در ادامه تندیس برگزیدگی باشگاه فعال به لحاظ محتوا بر مبنای طرح کلیک به باشگاه مشتریان بانک صادرات اهدا شد. اهدای این تندیس به همراه مراسم رونمایی از تمبر بانک صادرات ایران که به مناسبت همین موفقیت منتشر گردیده بود، صورت پذیرفت که در آن جناب آقای دکتر طالبیان مدیر بازاریابی بانک صادرات ایران به عنوان نماینده این بانک به ارائه برخی آمارها در رابطه با این بانک پرداختند.  در نهایت این مراسم با تقدیر از بزرگان صنعت لویالتی ایران، اساتید مدعو و برخی از مشتریان وفادار «مرکز باشگاه مشتریان» به پایان رسید.

 


امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...