دومین سمینار تخصصی باشگاه مشتریان برگزار شد

دومین سمینار تخصصی باشگاه مشتریان برگزار شد

دومین سمینار باشگاه مشتریان طبق برنامه ریزی های انجام شده، روز 8 اسفندماه 1392 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۴۷
دومین سمینار تخصصی باشگاه مشتریان برگزار شد
۱۳۹۲/۱۲/۱۰

دومین سمینار تخصصی باشگاه مشتریان

دومین سمینار باشگاه مشتریان طبق برنامه ریزی های انجام شده، روز 8 اسفندماه 1392 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد توسط شرکت مهریاسان و مرکز باشگاه مشتریان برگزار شد. این همایش که با حضور مدیران ارشد شرکت ها و سازمانهای مختلف مانند بانکها، بیمه ها، شرکتهای خودروسازی، فروشگاههای زنجیره ای ، شرکت های صنایع غذائی و آرایشی بهداشتی، برندهای پوشاک و سایر صنایع برگزار گردید، مورد استقبال حاضرین در همایش قرار گرفت..
در این سمینار مهندس علیرضا جعفری مطالبی در سرفصل های تعريف باشگاه مشتریان، هدف گذاری راه اندازی برنامه های وفاداری، بررسی انواع مدلهای باشگاه مشتریان، گامهاي ايجاد يک باشگاه مشتریان، چالشهای مواجهه با اطلاعات انبوه، تحلیل و طراحی رفتار مشتریان، چگونگی طراحی سناریو  و مدل امتیازی باشگاه مشتریان، بررسی موردی و آسیب شناسی نمونه های ایرانی و بین المللی باشگاه مشتریان و... ارائه نمودند
باشگاه مشتریان و برنامه های وفادار سازی مشتریان راهکار نوین سازمانها جهت رشد و توسعه می باشد  که در سالهای اخیر با استفاده سازمانهای کوچک و بزرگ از برندهای محلی تا بانکهای بزرگ به تدریج مورد توجه سازمانهای ایرانی قرار گرفته است. این راهکار به عنوان یک ابزار بسیار اثر گذار در شناسایی مشتریان مهم و وفادار کردن آنها در جهان مطرح است. این ابزار اثرگذار ترکیبی از انواع کاکردهای بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه، برندینگ، مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت سنجی مشتری و... را در بر می گیرد.

سمینار باشگاه مشتریان 1سمینار باشگاه مشتریان
2سمینار باشگاه مشتریان 3سمینار باشگاه مشتریان
4سمینار باشگاه مشتریان 5سمینار باشگاه مشتریان

 

تگها : شرکت مهریاسان , طراحی سایت مهریاسان , باشگاه مشتریان

از اخبار ما مطلع شوید ...