بیمه آرمان، طراحی سایت خود را به مهریاسان سپرد

بیمه آرمان، طراحی سایت خود را به مهریاسان سپرد

طراحی سایت شرکت بیمه ای آرمان به شرکت طراحی سایت مهریاسان واگذار شد
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۴۹
بیمه آرمان، طراحی سایت خود را به مهریاسان سپرد
۱۳۹۲/۱۲/۱۵

طراحی سایت بیمه آرمان

قرارداد طراحی سایت شرکت بیمه ای آرمان و مهریاسان طبق اصول و استانداردهای جدید وب و همسو با اصول سازگار با موتورهای جستجو امضا شد. بیمه آرمان یکی از شرکتهای بیمه ای کشور است که انگیزه تاسیس آن از اوایل بیش از سه سال پیش و با گسترش دامنه فعالیتها در حوزه کاری موسسین، شکل گرفت، و با پیاده سازی طرح ها و اصول جدید توانسته سهم مناسبی از بازار را به نسبت رقبا به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است نقش بانکها و بیمه های خصوصی در رشد و توسعه اقتصادی بسیار مهم و غیر قابل کتمان است و استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی و تبلیغات در این حوزه جای پیشرفت بسیار دارد. ذکر این نکته ضروری است در دو قرن اخير فعاليتهاي بيمه اي در سرتاسر جهان توسعه چشمگيري يافته است و این ابزارها روز به روز سهم بیشتری در سبد خدمات این صنایع پیدا میکنند. ضمنا در سالهاي اخير حضور گسترده شركتهاي بيمه در بازار بيمه كشور سبب تغيير شرايط از وضعيت انحصاري و تعرفه اي به شرايط رقابتي شده است. ضمن اينكه استقبال بازار سرمايه از شركتهاي بيمه خصوصي موجبات افزایش انگيزه فعاليت براي فعالان اقتصادي كشور در اين بخش از بازار سرمايه گرديده است.

 

تگها : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , طراحی سایت مهریاسان , اخبار طراحی سایت , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...