بخش خصوصی پیشتاز در دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی برگزاری كنگره بین المللی مشتری با مشارکت ایران در روسیه

بخش خصوصی پیشتاز در دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی برگزاری كنگره بین المللی مشتری با مشارکت ایران در روسیه

طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۱۴۱
بخش خصوصی پیشتاز در دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی برگزاری كنگره بین المللی مشتری با مشارکت ایران در روسیه
۱۳۹۴/۱۲/۰۲

چند ماهی ست که هر روز خبری از فعالیت های بین المللی ایران و ایرانیان به گوش می رسد. فضای جهانی آماده پذیرش هموطنان ما با هر نام و عنوانی ست. چه این نام توریست باشد، چه تاجر و چه استاد. علیرضا جعفری، مدیر عامل هولدینگ یاسان و موسس علمی مرکز راه اندازی باشگاه مشتریان، نامی ست که چه در دوران تحریم و چه این روزها، به عنوان نمادی از تلاش برای همپایی برندهای ایرانی با برندهای روز دنیا معرف صاحبنظران علم وفاداری مشتری بوده و هست. در همین راستا به محض باز شدن فضای بین المللی برای حضور و همکاری با ایرانیان، کنگره بین المللی مشتری روسیه از ایشان جهت ایراد سخنرانی دعوت نمود. به این ترتیب مهندس جعفری همانطور که پیش از عظیمت به روسیه در مصاحبه ای اعلام کرده بودند، با استراتژی توسعه روابط علمی-اقتصادی بخش خصوصی دو کشور، راهی روسیه شدند.
كنفرانس بین‌المللی تجربه مشتری با حضور اساتيد برجسته ايران، روسیه و انگلستان در تاریخ 18 فوریه در مسکو برگزار شد. در اين كنفرانس كه با حضور شركت‌كنندگاني از كشورهاي مختلف از جمله روسيه، بلاروس، اوكراين، قرقیزستان و... برگزار گردید، برنامه‌هاي وفاداري مشتريان، بهبود تجربه مشتري، دغدغه‌هاي حول محور باشگاه‌هاي مشتريان و راهكارهاي نوين مبتني بر موبايل به بحث و گفتگو گذاشته شد.
مهندس عليرضا جعفري  به نمایندگی از کشورمان، ضمن معرفي دستاوردها و تكنولوژي‌هاي ايران در اين حوزه با معرفي هلدينگ ياسان، حضار را جهت بازدید و مشاهده پيشرفت‌های ایران در این حوزه دعوت کرد.
وی همچنین در حاشيه كنفرانس در مصاحبه با تلويزيون روسیه اظهار داشت: با توجه به شرايط فعلي و مناسبات فيمابين و همچنين رفع تحريم‌هاي ايران، فرصت‌هاي بسياري پيش روي دو كشور است و خوب است خلاءهاي موجود در بازار طرفين با كمك يكديگر برطرف شود.
مديرعامل هلدينگ ياسان همچنين به اهميت بازاريابي محتوايي و برنامه‌هاي ائتلافي وفاداري اشاره كرد و چشم‌انداز موبايل لويالتي را در ايران روشن اعلام كرد.
شايان ذكر است در اين كنفرانس که صنايعي چون بانك و بيمه، خرده فروشي، مخابرات، برندشاپ‌ها همچنين رستوران‌ها حضور داشتند، شركت‌هاي ارائه دهنده راهكارهاي لويالتي به ارائه دست‌آوردهاي خود در حوزه‌هاي مرتبط پرداختند.
این کنفرانس که توسط نهاد‌های خصوصی و دولتی روسیه به صورت سالانه برگزار می‌شود، برای نخستین بار تجربه حضور یک استاد ایرانی را به همراه داشت.



امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...