طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه‌های اینترنتی یکی از این مدل های کسب‌وکاری هستند که در وهله اول نیازمند طراحی وب سایت فروشگاهی مناسبی هستند
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
طراحی سایت فروشگاهی

استقبال مخاطبان از فضای دیجیتال و گسترش فضای اینترنتی، مدل های کسب‌وکار جدیدی را مبتنی بر وب به وجود آورده که سهم بازار مناسبی را در بازارهای رقابتی به دست آورده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی یکی از این مدل های کسب‌وکاری هستند که در وهله اول نیازمند طراحی وب سایت فروشگاهی مناسبی هستند. شرکت طراحی وب سایت مهریاسان با استفاده از جدیدترین متدها و استانداردهای روز دنیا، وب‌سایت‌های فروشگاهی را برای محصولات و کسب‌وکارهای مختلف طراحی می کند تا از این طریق این کسب‌وکارها بتوانند به اولیه‌ترین نیاز خود در کسب‌وکار اینترنتی، پاسخ مناسبی دهند.

مراحل و روند کار
  • آنالیز و نیازسنجی
    ارائه راهکارهای دیجیتالی جهت توسعه کسب و کارها، محور اصلی فعالیت
  • طراحی گرافیکی صفحات و المانها
    طراحی خلاقانه با توجه به کسب و کار و سلیقه شما
  • پیاده سازی استاتیک
  • پیاده سازی داینامیک
  • نصب سیستم و ورود محتوای آزمایشی
  • آموزش و تحویل پروژه
سازگاری با موتور های جستجو

همه مثل شما دوست دارند دیده شوند ! برای کسب و کار هایی که از وب سایت و ابزار های آنلاین استفاده می کنند ، کجا بهتر از موتور های جستجو ؟ اما مهم ترین نقش را ساختار سیستم مدیریت محتوا ایفا میکند ، لذا می بایست جوری طراحی و پیاده سازی شده باشد که موتور های جستجو مثل گوگل آن وبسایت را بیش از سایر وبسایت ها دوست داشته باشند . CMS مهریاسان دقیقا مورد علاقه گوگل و دوستان می باشد !

توسعه پذیری

تنوع و گستردگی اصنافی که از خدمات مهریاسان استفاده کرده اند ، تجربه های ارزشمندی را برای ما رقم زده است که سیستم مدیریت محتوا ، تماما توسعه پذیر پیاده سازی شود ، تا پاسخگوی نیاز های مختلف و برطرف کننده درخواست های متعدد کسب و کار ها باشد . همچنین انعطاف پذیری و قابلیت اتصال به انواع سیستم های نرم افزاری از قبیل سیستم های مالی ، اتوماسیون ها ، انبار ، فروش ، ERP و . . . از دیگر ویزگی های سیستم مدیریت محتوای یاسان می باشد .

کاربر پسند بودن

مشارکت با مجموعه هایی که ، به تبلیغات ، بازاریابی و ارتباط با مشتری با نگاه علمی و بعنوان یک ابزار دقیق نگاه می کنند ، چالش های شیرینی را برای مهریاسان به همراه داشته که از مهم ترین انها میتوان به جذابیت های بصری و سهولت در کاربری استفاده از نرم افزار ها نام برد که نقش بسیار کلیدی در برقرای و تداوم ارتباط با کاربران ایفا می کند .


نمونه کارها