نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران «جابکس» 5 الی 8 اردیبهشت برگزار می شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران «جابکس» 5 الی 8 اردیبهشت برگزار می شود

طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۱۹۹
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران «جابکس» 5 الی 8 اردیبهشت برگزار می شود
۱۳۹۶/۱۲/۲۲

دکتر سعید سمیعی دبیر اجرایی، از برگزاری نمایشگاه کار ایران جابکس کار می گوید

نخستین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس برگزار می شود،
5 تا 8 اردیبهشت ماه 97 شرکتها و سازمانهای داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، فرصتهای شغلی خود را معرفی می کنند.
به گزارش دبیرخانه نخستین نمایشگاه بین المللی کار ایران، ایران جابکس سعید سمیعی دبیر اجرایی این نمایشگاه، با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور، و تلاش در جهت تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از برگزاری نختستین نمایشگاه کار ایران جابکس، خبر داد و افزود این نمایشگاه در روزهای 5 تا 8 اردیبهشت ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و به نوعی جمع بندی فعالیتهای صورت گرفته حوزه اشتغال کشور، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهد بود.
سعید سمیعی دبیر نمایشگاه این نمایشگاه در تشریح چگونگی برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت، مرکز کار ایران با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویدادی را برگزار می کند که در آن کارفرمایان ضمن معرفی فرصت های شغلی سازمان خود، می توانند گامهای اساسی در تثبیت برند کارفرمایی نیز برداشته و خود را در معرض انتخاب نیروهای نخبه قرار دهند. همچنین کارجویان نیز می توانند نیازهای بازار کار را از نزدیک درک کرده و مهارتها و توانمندیهای خود را با توجه به این نیازها توسعه و بهبود دهند. این امر فارغ از وضعیت اشتغال یا بیکاری کارجویان یا کارکنان می تواند برای آنها محک جدی از دید کارفرمایان باشد.

فرصت استثنایی برای شرکت کنندگان نمایشگاه کار ایران جابکس، سفر رایگان اروپا جهت بازدید از سازمانهای بین المللی پیشرو

در نمایشگاه کار ایران جابکس، برای اولین بار فرصتی استثنایی در اختیار شرکت های حاضر در نمایشگاه های داخلی قرار گرفته است. سعید سمیعی دبیر اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس با اعلام این خبر گفت، شرکت های حاضر در نمایشگاه در چند کلاس در صورت احراز شرایط، شامل استفاده از تور بازدید رایگان از سازمانهای پیشروی بین المللی مانند BMW، هنکل، باواریا، SAP، زیمنس، بوش، تی موبایل، دویچه بانک، بیمه آلیانس، لوفتانزا و ... می شوند.
کلاس های رقابت بر اساس تعداد پرسنل شرکتهاست، و معیار انتخاب آنها رای و نظر کارکنان، رای و نظر بازدیدکنندگان و همچنین رای و نظر هیئت داوران برای انتخاب "بهترین شرکتها برای کار" لحاظ می شود.
بر این اساس 5 شرکت در کلاسهای زیر فرصت حضور در این تور رایگان را خواهند داشت:

    استارتاپ ها : تا 10 نفر پرسنل
    شرکتهای بین 11 تا 50 نفر پرسنل
    شرکتهای بین 51 تا 200 نفر پرسنل
    شرکت های بین 201 تا 500 نفر پرسنل
    شرکتهای بالای 500 نفر پرسنل

سمیعی ضمن تشریح این موارد اظهار داشت، بر اساس توافقات بین این نمایشگاه با کارفرمایان خارجی، هزینه این تورها تماما توسط آنها پرداخت شده و در راستای حضور این کمپانی ها در نمایشگاه کار ایران جابکس تعریف شده است.

شرایط ویژه جهت حضور موسسات کاریابی در نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس

به گزارش دبیرخانه نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس موسسات کاریابی  و دفاتر خدمات مشاوره شغلی داخلی، بین المللی و الکترونیکی جهت شرکت در این نمایشگاه با شرايط ويژه و رزرو غرفه رايگان در تيپ A امکان حضور خواهند داشت .در صورت تمایل به دریافت اطلاعات پس از تکمیل فرم درخواست غرفه ، غرفه مورد نظر را رزرو نمایند.کارشناسان واحد دبیرخانه در اسرع وقت با اطلاعات تماس اعلام شده جهت اعلام شرایط تماس خواهند گرفت .

جهت اطلاع از شرایط اسپانسری و درخواست غرفه به سایت  http://www.iranjobex.com مراجعه نمایید و یا با تلفن های دبیرخانه  86086724-86086580-88883653-88626458 و یا 09202549581- 09907401982 تماس حاصل فرمایید.


امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...