نگه‌داری و بروز رسانی وب سایت

نگه‌داری و بروز رسانی وب سایت

شرکت مهریاسان با به‌کارگیری پشتیبانان حرفه‌ای، دائماً در حال نگه‌داری وب‌سایت‌های سازمان‌های مختلف است تا در صورت بروز مشکلاتی در این وب‌سایت‌ها، در کمترین زمان این مشکلات را حل‌وفصل کند.
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
نگه‌داری و بروز رسانی وب سایت

استفاده از نقاط تماس وب سایت سازمان تنها به معنی طراحی یک وب سایت مناسب و خلاقانه نیست بلکه باید این وب سایت دائماً بروز رسانی و از آن به خوبی نگه‌داری شود. شرکت مهریاسان با به‌کارگیری پشتیبانان حرفه‌ای، دائماً در حال نگه‌داری وب‌سایت‌های سازمان‌های مختلف است تا در صورت بروز مشکلاتی در این وب‌سایت‌ها، در کمترین زمان این مشکلات را حل‌وفصل کند.

مراحل و روند کار
  • آنالیز مخاطبان و اهداف مجموعه
  • سیاست گذاری و برنامه ریزی برای النشتار محتوای کاربردی
  • تولید محتوای متنی ، گرافیکی و . . .
  • انتشار محتوا
  • مانیتورینگ بازخورد های کاربران
به روز رسانی نسخه جدید مدیریت محتوای

هر سیستم مدیریت محتوایی با توجه به علم روز در طی گذر زمان نیاز به به روز شدن به امکانات زمان خود دارد و باید نسخه های قدیمی بر اساس نسخه جدید به روز رسانی شوند تا مشتری بتواند از امکانات جدید نیز بهره ببرد یکی از خدمات شرکت مهریاسان به روز رسانی نسخه جدید مدیریت محتوای خود می باشد.

تولید محتوای گرافیکی

امروزه پویا بودن وب سایت ها وابسته به مطالب و تصاویر گرافیکی به روز است و کاربر را جذب میکند برای دیدن آخرین تغییرات در سایت در فاصله زمانی کوتاه به وب سایت شما سر بزند. یکی دیگر از خدمات شرکت مهریاسان تولید محتوای گرافیکی برای به روز رسانی سایت شما می باشد.

میزبانی هاست

یکی از نگرانی های بیشتر مشتریان اطمینان از نحوه نگهداری و حفظ اطلاعات خود می باشد. شرکت مهریاسان با میزبانی هاست در حفظ و نگهداری این اطلاعات شما را یاری می کند