تولید محتوای خلاقانه

تولید محتوای خلاقانه

امروزه سازمان‌ها در راستای برقراری ارتباطاتی اثربخش با مشتریان ناچار به تولید محتوای خلاقانه هستند تا از این طریق مخاطبان را جذب و تعامل مناسبی را با آن‌ها برقرار کنند. شرکت مهریاسان با به‌کارگیری کارشناسان خبره این حوزه، اقدام به تولید محتوای خلاقانه و م
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
تولید محتوای خلاقانه

امروزه سازمان‌ها در راستای برقراری ارتباطاتی اثربخش با مشتریان ناچار به تولید محتوای خلاقانه هستند تا از این طریق مخاطبان را جذب و تعامل مناسبی را با آن‌ها برقرار کنند. شرکت مهریاسان با به‌کارگیری کارشناسان خبره این حوزه، اقدام به تولید محتوای خلاقانه و متناسب با هویت برند سازمان می کند.

مراحل و روند کار
  • آنالیز و نیازسنجی
  • طراحی سناریو در قالب کمپین ها یا طرح های تبلیغاتی
  • استوری بورد
  • طراحی دستی
  • عکاسی
  • پیاده سازی نرم افزاری
  • انیمیت / چاپ / و . . .
تولید محتوا بر اساس هویت سازمان

محتواهای خلاقانه باید متناسب با هویت سازمان تولید شوند. برای تحقق این موضوع، نیاز به طراحی هویت سازمان وجود دارد و کسب و کارها می توانند بر اساس هویت سازمانی خود محتواهای خلاقانه ای را تولید و منتشر کنند.



تولید محتوا باهدف ویروسی شدن آنها

کسب و کارها باید در تلاش باشند تا محتواهایی تولید کنند که به سرعت پتانسیل ویروسی شدن داشته باشد. برای تحقق این موضوع باید تیم تولید محتوا شناخت درستی از مخاطبان کسب و کار داشته باشند تا بر اساس این شناخت، محتواهای مرتبط مناسبی را تولید کنند.


رسانه شدن

هنگامی که تداوم در تولید محتوای خلاقانه صورت پذیرد، رفته رفته کانال های توزیع محتوای خلاقانه به رسانه ای قدرتمند تبدیل می شود. شرکت مهریاسان با استفاده از متخصصان در حوزه محتوای خلاقانه در تلاش است تا با برنامه ریزی های لازم، جریان محتوایی مناسبی را برای کسب و کارها ایجاد کرده و با گذشت زمان کانال های توزیع محتوای کسب و کار را به رسانه ای اثر بخش تبدیل کند.