جشن رونمایی از طراحی سایت جدید پارس خودرو توسط مهریاسان

جشن رونمایی از طراحی سایت جدید پارس خودرو توسط مهریاسان

طراحی سایت پارس خودرو توسط مهریاسان انجام شد ، مراسم رو نمایی از این وب سایت با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان پارس خودرو صورت گرفت
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۱۴
جشن رونمایی از طراحی سایت جدید پارس خودرو توسط مهریاسان
۱۳۹۲/۰۴/۲۲

طراحی سایت جدید پارس خودرو

رو نمائی از وب سایت جدیدپارس خودرو طی مراسمی خرداد ماه برگزار شد. درمراسم رو نمایی وب سایت که حاصل برنامه ریزی یکساله این شرکت جهت حضور قدرتمند در عرصه اینترنت است .مهندس صمدی مدیر عامل شرکت پارس خودرو گفت:این موضوع منطقی است که پارس خودرو به عنوان اولین و همچنین کیفی ترین خودروساز کشور نیازمند سایت فاخری بود که خوشبختانه این مهم محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی از دیر باز همراه انسان بوده افزود:انسان از ابتدای خلقت محتاج به روابط عمومی بوده است و به فراخور زمان روابط عمومی تغییر کرده است و ارتقا یافته است و در زمان حاضر که عصر جوشش اطلاعات است ابزارهای روابط عمومی وارتباطات متنوع شده که یکی از بهترین آن ها،سایت اینترنتی است.
وی گفت:در حقیقت روابط عمومی مسئولیت مهم شناساندن صحیح اخبارواطلاعات شرکت به مشتریان و ذینفعان درونی و بیرونی شرکت جهت تصمیم گیری صحیح دارد که البته این وظیفه بسیار سخت و سنگین است.
همچنین مهندس علیرضا جعفری مدیر عامل شرکت طراحی سایت مهریاسان و مجری پروژه وب سایت پارس خودرو،در ادامه این مراسم ایده ها وخلاقیت های بکاررفته در قسمتهای مختلف وب سایت از جمله صفحات محصولات،مدیران،تاریخچه و.. را معرفی کرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی سایت برای مخاطبان مختلف از جمله تامین کنندگان ،بازدیدکنندگان وفرآیند تحقیقاتی طی شده برای تولید وب سایت پارس خودرو گفت: نگهداری وتوسعه سایت لازمه رسیدن به اهداف حضور در دنیای مجازی است وبه جاست که از ابزارهای این چنینی برای نیل به اهداف عالی سازمان ها و کسب و کارهای ایرانی هرچه بیشتر وبهتر استفاده کنیم.
 

 

طراحی سایت پارس خودرو  
رونمایی از سایت پارس خودرو  

 

تگها : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , شرکت مهریاسان , طراحی سایت مهریاسان , اخبار طراحی سایت , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت , شرکت طراحی سایت
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...