رونمایی از طراحی وب سایت جدید آسیاتک همزمان با روز ارتباطات

رونمایی از طراحی وب سایت جدید آسیاتک همزمان با روز ارتباطات

رونمایی از طراحی سایت جدید شرکت آسیاتک توسط مهریاسان همزمان با روز ارتباطات و انتخاب آسیاتک به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات اینترنتی ADSL2+ کشور
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۵۵
رونمایی از طراحی وب سایت جدید آسیاتک همزمان با روز ارتباطات
۱۳۹۳/۰۲/۲۷

طراحی وب سایت جدید آسیاتک

طراحی سایت جدید شرکت آسیاتک توسط مهریاسان با موفقیت به پایان رسید و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی از آن رونمایی شد. طراحی این وب سایت که طبق برنامه زمان بندی مورد توافق طرفین صورت گرفته بود، دو روز قبل به صورت آزمایشی روی سرورهای شرکت آسیاتک بارگذاری شده بود و به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

شایان ذکر است شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل سرعت پیشرفت تکنولوژی در این صنعت از یک طرف و نیاز فراوان مشتریان به ارتباط مستمر و قوی از طریق ابزارهای نوین از طرف دیگر نیازمند تغییر و پیشرفت در حوزه فناوری های ارتباطی خود می باشند، اما متاسفانه این رویکرد در بسیاری از این شرکتها وجود ندارد. اما شرکت آسیاتک در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در سالهای اخیر توانسته است با این رویکردهای جدید فاصله خود را از سایر رقبا بیشتر کند، تا جاییکه این شرکت در چهارمین جشنواره سالانه فاوا که همزمان با روز ارتباطات مورخ 27 اردیبهشت 93 و با حضور رئیس جمهور و  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل سالن اجلاس برگزار شد، موفق شد به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+ تندیس دریافت کند. 

شرکت طراحی سایت مهریاسان این موفقیت را به خانواده آسیاتک تبریک گفته و امیدوار است رویکردهای نوین مدیریتی و ارتباطی در تمامی شرکتها و سازمانهای ایرانی با موفقیت مستقر شود.

سایت آسیاتک در آدرس زیر در دسترس می باشد:

www.asiatech.ir

 

تگها : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , طراحی سایت داینامیک , طراحی سایت مهریاسان , اخبار طراحی سایت , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...