کنفرانس مراکز تماس برگزار شد

کنفرانس مراکز تماس برگزار شد

طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۱۴۲
کنفرانس مراکز تماس برگزار شد
۱۳۹۴/۱۲/۰۳

در عصر ما موضوعات هر روز بیش از پیش تخصصی می شوند و علوم هر لحظه به سمت حرفه ای شدن سوق می یابند. شاید زمانی شرکت ها برای کلیه نیازهای خود مستلزم جذب نیروهای متخصص، تشکیل دپارتمان مشخص و هزینه های هنگفت آن می بودند، اما امروزه شرکت های متعددی کارهای آی تی شما را انجام می دهند و شما را از کلیه خدمات آی تی بی نیاز می کنند، یا شرکت های مشاوره مدیریت، ارتباطات و... وجود دارد که شما را نه تنها از برخی متخصصین مورد نیازتان بهرهمند کرده بلکه با هزینه های به مراتب کمتر امکان استفاده از دانش آن ها را فراهم می کند. از طرفی از آن جا که این مشاورین و شرکت های ثالث بصورت تخصصی فعالیت می کنند، ملزم به استفاده و آگاهی از دانش روز هستند و این یعنی استفاده از همیشگی از نیروهای متخصص بروز و بهره وری بالا. برونسپاری خدماتی که خارج از حیطه تخصصی شرکت شماست، صحیح ترین و مناسب ترین تصمیمی ست که یک شرکت می تواند در راستای کاهش هزینه ها و در عین حال بالا بردن بهره وری انجام دهد.
یکی از مهم ترین خدماتی که این روزها در سطح دنیا روزبروز بیشتر به سمت برونسپاری حرکت می کند، خدمات مراکز تماس یا Call Centers است. شرکت ها به جای آن که هزینه های بالایی را صرف فضا، زیر ساخت، نگهداری، آموزش پرسنل و مدیریت آن ها کنند، این امور را به شرکت های مرکز تماس واگذار می نمایند.
در این راستا دیروز 27/11/94 کنفرانس یکروزه «مراکز تماس» به همت موسسه آمیزه های خلاق در مرکز اموزش و پژوهش نیروی انسانی سازمان مدیریت صنعتی کشور برگذار گردید که در آن شرکت های مختلف فعال در زمینه مراکز تماس به تبادل تجربیات در این باره پرداختند.
مهندس علیرضا جعفری، دبیر علمی سلسله کنفرانس های باشگاه مشتریان نیز دیروز در این همایش به جهت ایراد سخنرانی دعوت گردیده بودند. ایشان طی سخنرانی خود به نکاتی در باب وفادار سازی نیروی انسانی مراکز تماس، جذب احساس ملی گرایی و پدیده های بازی گونه سازی (Gamification) و نقش آن در رشد و بلوغ مراکز تماس اشاره داشتند. سخنرانی ایشان که با استقبال زیادی از طرف مستمعین روبرو شد، فضای نشاط آور و شادی را برای آن ها در بر داشت طوریکه بنا به اظهار تنی چند از شرکت کنندگان، خود آن ها نیز باور نداشتند که با تغییرات حداقلی در شیوه نشستن، حرکت و یا چند حقه ی بازیگونگی، اینطور احوال و روحیه آن ها دگرگون گردد.
این کنفرانس که به صورت سالانه برگزار می گردد، هر سال با شرکت های متخصص بیشتری مورد استقبال قرار گرفته است.

تگها : callCenter , call center , کال سنتر , کالسنتر , مراکزتماس , مراکز تماس
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...