امنیت و طراحی سایت

امنیت و طراحی سایت

چرا باید امنیت و حفاظت اطلاعات در سایت رعایت شود؟ذکر راه کار های امنیت سایت
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
امنیت و طراحی سایت

امنیت یکی از مهم ترین مسائل زندگی هر انسانی می باشد. امنیت به همان مقدار که در دنیای واقعی برای هر شخصی مهم است، در دنیای مجازی نیز اهمیت دارد. دردنیای مجزای و به خصوص در عرصه طراحی سایت حفاظت و امنیت اطلاعات بسیار حائز اهمیت می باشد. بدین منظور راه کار های بسیاری وجود دارد تا شما بتوانید از اطلاعات مهم و حیاتی سایت خود در وب حفاظت کنید. مختصری در این باره بحث خواهیم کرد:امنیت و طراحی سایت

رابطه SSL و طراحی سایت

SSL چیست؟ در واقع SSl به گواهینامه ای گفته می شود که جهت اطمینان از امنیت سایت در طراحی وب سایت طرح ریزی و برنامه ریزی شده است. جهت حفاظت از اطلاعات کاربران سایت مانند حساب کاربری و رمز عبور و... تدابیر امنیتی بسیار مهمی باید در طراحی سایت  پیاده سازی شود. اگر امنیت در سایت وجود نداشته باشد هیچ کاربری حاضر به دادن اطلاعات به سایت شما نمی باشد که علاوه بر مشکلات عدم اطمینان کاربران و شکست در فروش محصولات شما، مشکلاتی در بهینه سازی سایت شما نیز وجود خواهد داشت.

استفاده از ابزارهای امنیتی در طراحی سایت

یکی از بهترین فعالیت ها جهت امنیت سایت، استفاده از ابزارهای امنیتی موجود در اینترنت می باشد که تعدادی از آنها رایگان هستند و تعدادی دیگر شامل هزینه می شوند. با نصب این ابزار ها بر روی سایت خود می توانید امنیت سایت را تضمین کنید. این ابزار ها و نرم افزار ها این قابلیت را دارا هستند که به صورت اتوماتیک امنیت در سایت را بر قرار کنند و در صورت بروز مشکلات شما را مطلع سازند.

هاست مطمئن در طراحی سایت

به جرات می توان گفت که هاست مهم ترین عامل در امنیت سایت می باشد. شما باید پس از طراحی سایت خود نسبت به خرید یک هاست مطمئن اقدام کنید در غیر این صورت سایت شما می تواند توسط هکر ها مورد حمله قرار گیرد. ضعف سرور و وجود داشتن رسوخ در آن می تواند هر هکری را  نسبت به حمله به آن سرور تحریک کند پس لازم است که قبل از هر کاری اطلاعات لازم را در مورد هاست خود به دست بیاورید.

 


تگها : طراحی سایت , آموزش طراحی سایت , طراحي وب سایت