خدمات بهینه سازی سایت

خدمات بهینه سازی سایت

در کمتر از مدت زمان 5 دقیقه از بزرگترین اشتباهات در بهینه سازی سایت پرهیز کنید.
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
خدمات بهینه سازی سایت

در گذشته بهینه سازی سایت بسیار ساده بود و هر شخصی به راحتی می توانست با انجام فعالیت های ساده، سایت خود را در رتبه های بالای گوگل قرار دهد اما امروزه مبحث سئو و بهینه سازی سایت دچار تغییرات بسیاری شده است که کار را برای صاحبان سایت سخت کرده است. افزایش هوشمندی گوگل، وبمستر ها را مجبور کرده است که در هر لحظه از انجام پروژه هوشمندی خود را ارتقاء دهند تا بتوانند با الگوریتم های گوگل به هم افزایی دست یابند.بهینه سازی سایت

اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت

1-    زمان : مهم ترین و بزرگترین اشتباه در بهینه سازی سایت، مدت زمان انجام آن می باشد. به یاد داشته باشید که هیچگاه و هیچگاه نمی توان سایتی را در مدت زمان کم بهینه کرد. ما بسیار میبینیم کسانی که به راحتی قول بهینه سازی سایتی را در مدت زمان کم به کارفرما می دهند و هیچگاه نمی توانند به قول خود عمل کنند. دانستن این مسئله که بسیاری از فعالیت ها در زمینه بهینه سازی سایت برای بازخورد بین مدت زمان 8 الی 12 هفته زمان می خواهد و چون کار بهینه سازی سایت کاری روتین نمی باشد و نیاز می باشد که تعداد زیادی آزمون و خطا برای سایت مورد نظر انجام شود پس چگونه می توان ظرف مدت زمان 2 یا 3 ماه سایتی را بهینه کرد؟

 

2-    هزینه : به جرات می توان گفت که سخت ترین کار در عرصه وب، بهینه سازی سایت می باشد. با تحقیق در انجمن های معروف جهان می توانید به راحتی به این مسئله پی ببرید. برای درک این مسئله صحبت خود را با مثالی ادامه می دهیم:
به این فکر کنید که شما صاحب یک بوتیک می باشید و می خواهید مشتریان بسیاری را جذب کنید. اولین کاری که انجام می دهید بدون شک دکوراسیون بوتیک می باشد. برای این کار چقدر هزینه لازم می باشد؟ چقدر زمان نیاز است؟ چقدر نیروی انسانی مورد نیاز است؟ اگر فاکتورهای دیگر مانند تنوع محصولات و... را کنار بگذاریم با پاسخ به سوال های مطرح شده می توانید یک مقایسه بین بهینه سازی سایت و بوتیک خود داشته باشید زیرا همان طور که می دانید داشتن یک سایت حرفه ای به منزله داشتن یک فروشگاه بزرگ در بهترین نقطه شهر می باشد پس نتیجه گیری برای هر کسی بسیار ساده می باشد.

 

3-    انتخاب غلط : اگر تا به حال با شرکت هایی در مورد بهینه سازی سایت خود صحبت کرده اید فقط به یاد بیاورید چند شرکت دارای رزومه طولانی و قوی بوده اند یا سایت خودشان با آخرین متد های روز جهان بهینه شده است و مهم تر از همه اینکه چند شرکت به طور دقیق به شما پیشنهاد کاری خود را ارائه کرده اند تا شما به طور کامل در جریان فعالیت های انجام شده بر روی سایت خود که می تواند تمام سرمایه شما باشد قرار بگیرید. چه اطمینانی به شما می دهند که کار بهینه سازی سایت شما را به صورت white hat انجام بدهند نه black hat .

عوامل موفقیت در بهینه سازی سایت به روایت تصویر

شش عامل مهم در بهینه سازی سایت به صورت تصویر و خلاصه 

عوامل موفقیت در بهینه سازی سایت

پیشنهاد بهینه سازی سایت

خدمات بهینه سازی سایت شرکت مهریاسان شامل 4 مرحله می باشد. در ابتدا کارشناسان بهینه سازی شرکت مهریاسان به شما به صورت رایگان مشاوره می دهند تا آشنایی بیشتری با وضعیت سایت و موضوع کسب و کار خود بدست آورید سپس با توافق طرفین آنالیز سایت انجام می شود و جزئیات برای کارفرما ارسال می شود. در مرحله بعد تمامی موارد زیر بر روی سایت مشتری اعمال خواهد شد و در آخر، در صورت نیاز آموزش های لازم به کارفرما و دست اندر کاران سایت داده خواهد شد. 

 


تگها : سئو , بهینه سازی سایت , خدمات سئو , آموزش سئو
نام
تلفن (محرمانه)
ایمیل (محرمانه)
امتیاز: بد خوب