مراحل انجام پروژه در مهریاسان

مراحل انجام پروژه در مهریاسان

توضیح کلی مراحل انجام پروژه طراحی سایت مشتریان در شرکت طراحی سایت مهریاسان
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
مراحل انجام پروژه در مهریاسان

مراحل انجام پروژه در شرکت طراحی سایت مهریاسان

1-    مشاوره رایگان 
2-    تخمین زمان و هزینه پروژه
3-    طرح عملیاتی و پیشنهاد قیمت
4-    قرارداد
5-    تحقیقات
6-    طراحی گرافیکی
7-    برنامه نویسی سایت
8-    پشتیبانی

شما با تماس با شرکت طراحی سایت مهریاسان می توانید از کارشناسان شرکت به صورت رایگان برای طراحی وب سایت خود مشاوره دریافت کنید و کارشناسان پس از مشاوره، زمان و هزینه تخمینی پروژه شما را به اطلاع شما می رسانند. در صورت تمایل شما برای همکاری، کارشناسان شرکت با توجه به نیاز و موضوع سایت شما طرح عملیاتی اختصاصی تدوین می کنند و قیمت پیشنهادی را اعلام می کنند. در صورت توافق طرفین قرارداد مابین شرکت و کارفرما منعقد خواهد شد و شرکت مهریاسان با شروع مرحله اول پروژه که تحقیقات و بررسی بر روی رقبای سایت کارفرما می باشد کار خود را آغاز می کند و سپس پرسشنامه ای به کارفرما ارائه می شود. در این پرسشنامه که حدود 30 سوال در آن طرح شده است تمامی مواردی که باعث می شود تا طرح اصلی سایت مد نظر مشتری برای طراحان شرکت مشخص شود ذکر شده است. 
پس از تکمیل پرسشنامه و مطالعه آن توسط طراحان، مرحله طراحی گرافیکی سایت شروع می شود. با اتمام موفقیت آمیز این مرحله نوبت به برنامه نویسان شرکت می رسد تا تمام امکانات خواسته شده توسط کارفرما را در محل های مشخص شده پیاده سازی کند. لازم به ذکر می باشد که قرارداد طراحی سایت شرکت طراحی سایت مهریاسان شامل یک پشتیبانی درون سازمانی می باشد که بلا فاصله بعد از عقد قرارداد شروع می شود که در این بخش تیم پشتیبانی شرکت در طول انجام پروژه مسئول پیگیری فعالیت های مشتری می باشد و با آماده سازی شرایط برای طراحان باعث تسریع انجام پروژه می شود و این پشتیبانی طبق قرارداد و با پایان پروژه به اتمام می رسد.

مراحل انجام پروژه طراحی سایت به صورت قدم به قدم

ما در تصویر زیر مراحل کامل انجام پروژه طراحی سایت شما مشتریان عزیز را به صورت قدم به قدم توضیح داده ایم تا با نحوه کار شرکت بیشتر آشنا شوید.

مراحل انجام پروژه طراحی سایت

 


تگها : طراحی سایت , شرکت مهریاسان , مراحل انجام پروژه
نام
تلفن (محرمانه)
ایمیل (محرمانه)
امتیاز: بد خوب