نکات کلیدی طراحی سایت

نکات کلیدی طراحی سایت

نکات کلیدی طراحی سایت که باید قبل از انجام هر کاری در طراحی سایت بدانید
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
نکات کلیدی طراحی سایت

در طراحی وب سایت باید به نکات کلیدی قبل از طراحی دقت شود. نکاتی که می توانند مسیر پیشرفت شما را تعیین کنند. ما در این مقاله به صورت اجمالی این نکات را توضیح خواهیم داد.نکات کلیدی طراحی سایت

سرعت بارگزاری بالای سایت

یکی از مهم ترین اصول طراحی سایت، سرعت سایت می باشد که این مطلب در مقاله طراحی سایت کاربردی توضیح داده شده است اما در این مقاله نیز اشاره ای به آن می کنیم. به این فکر کنید که سایتی زیبا و حرفه ای طراحی کرده اید اما به دلایل متعدد سرعت سایت شما کم می باشد و هر کاربر مدت زمان زیادی را باید در انتظار باشد تا سایت شما را به صورت کامل مشاهده کند. چند نفر حاضر هستند تا در این مدت زمان منتظر بمانند؟ مطمئنا تعداد کمی از افراد به این سایت ها سر می زنند و فقط کافی است که یک بار در انتظار بمانند تا دیگر هیچ وقت به سایت شما سر نزنند پس به یاد داشته باشید که سایت شما باید برای وب بهینه شده باشد و از سرعت لود اولیه خوبی یر خوردار باشد.

مسیر یابی در سایت (breadcrumb)

زمانی که کاربری وارد سایت شما می شود نیاز است که به قسمت های مختلف سایت هدایت شود. در این قسمت باید هر کاربر بداند که دقیقا در کدام بخش سایت قرار دارد پس باید در محلی مناسب نوار مسیر یابی واضحی داشته باشید تا کاربران دچار سردرگمی نشوند. معمولا در اکثر سایت ها بخش مورد نظر برای نوار مسیر یابی در بالای سایت می باشد زیرا این قسمت همیشه برای کاربر قابل رویت می باشد.

سازگاری با تمام رزولیشن های صفحات نمایش

این بخش نیز در مقاله طراحی سایت ریسپانسیو توضیح داده شده است. اینکه سایتی داشته باشیم که همه افراد با همه دستگاه ها مانند موبایل ها و تبلت ها و صفحات نمایش با رزولیشن های مختلف بتوانند به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند بسیار حائز اهمیت می باشد.

فونت استفاده شده در سایت

شما در سایت خود از مطالب زیادی استفاده می کنید حالا تجسم کنید که اندازه و نوع فونت استفاده شده در سایت شما مناسب نباشد و کاربران در حال خواندن مطالب شما آزرده شوند. تجربه نشان داده است که مدت زمان استفاده از سایت توسط کاربر با فونت و رنگبندی سایت در ارتباط است. تمام تلاش مدیران سایت این می باشد که تجربه خوبی به کاربران بدهند پس باید در این مورد وسواس بیشتری به خرج دهید.

لینک های خراب

همیشه از سلامت لینک های داخلی سایت خود اطمینان حاصل کنید مخصوصا لینک هایی که در متن ها استفاده شده است.

 


تگها : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , آموزش طراحی سایت , طراحي سایت , طراحي وب سایت