خدمات به مدیران وب سایت

خدمات به مدیران وب سایت

نگهداری و بروز رسانی وب سایت و طراحی سایت و ایجاد ترافیک بیشتر توسط وبمستر های شرکت مهریاسان
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
خدمات به مدیران وب سایت

امروزه در بین پایگاه های اینترنتی فارسی وب سایتهای متفاوت و موفقی به چشم می خورد که با مدیریت خوب وبمسترهای خود توانسته اند، مخاطبان متعددی را به خود جذب کنند. آنچه بین مدیران ارشد همه این وب سایتها مشترک است دغدغه هایی است، که روزانه با آنها مواجهند. در این بین ما روشی را دنبال می کنیم که ضمن افزایش میزان محبوبیت و بازدید وب سایتها تا حد ممکن مدیران آنها را نیز از دغدغه های بازرگانی دور کند، تا با خاطری آسوده به بهبود کیفی سرویس های خود بپردازند و در عین حال میزان درآمدهای مختلف وب سایت نیز افزایش پیدا کند. بهینه سازی سایت تا حدود بسیاری این دغدغه ها را از وبمسترها دور خواهد کرد. وبمستر ایجاد ترافیک بیشتر معمولا در فرهنگ وبمسترها، بازدیدکننده بیشتر معادل درآمد بیشتر است. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا می توان این تعداد را باز هم بیشتر کرد؟ کسب درآمد های تبلیغاتی امروزه در بین پایگاه های اینترنتی فارسی وب سایتهای متفاوت و موفقی به چشم می خورد که با مدیریت خوب وبمسترهای خود توانسته اند، مخاطبان متعددی را به خود جذب کنند. آنچه بین مدیران ارشد همه این وب سایتها مشترک است دغدغه هایی است، که روزانه با آنها مواجهند. مواردی چون:
- نگهداری و به روز رسانی وب سایت
- پشتیبانی فنی و رفع مشکلات موجود
- حفظ امنیت و مقابله با نفوذهای هکرها
- توسعه ابزارها و امکانات موجود سایت
- ارتباط با کاربران و ارزیابی نظرات و عملکرد آنها
- نظارت بر وضعیت میزبانی وب سایت و ارتقاء آن
- تحلیل انواع آمارها و فیدبک های وب سایت
- طراحی و به روز رسانی گرافیکی و ظاهر وب سایت
- و .... حال به همه اینها مدیریت بازرگانی وب سایت را نیز اضافه کنید...
ما این آمادگی را داریم که با حفظ منافع وب سایتها، طبق مذاکراتی این طیف خدمات را به عهده گرفته و با جذب مشتریان تبلیغاتی برای وب سایت ، کار شما را ساده تر کنیم. خدمات ارتباطی و پشتیبانی در حال حاضر برخی از وب سایتهایی که در صدر جدول وب سایتهای فارسی حضور دارند، به دلایل مختلف زمان چندانی برای روابط عمومی وب سایت خود خصوصا خارج از محیط مجازی ندارند. خدمات سئو و بهینه سازی سایت قوی با آخرین متد های جهان.
وبمستر

 

شرکت طراحی سایت مهریاسان
سازنده: مهریاسان
خدمات: طراحی سایت,بازاریابی اینترنتی,بهینه سازی سایت,باشگاه مشتریان
Product ID: Q
5 based on 1000 reviews
10000000

New


تگها : سئو , بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , باشگاه مشتریان , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت , طراحی نرم افزار