طراحی نرم افزار اختصاصی

طراحی نرم افزار اختصاصی

انواع نرم افزارهای موجود در مهریاسان شامل :نرم افزار گردآوري اتوماتيك اخبار ، نرم افزار مديريت آموزشي ، نرم افزار حسابداري و...
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
طراحی نرم افزار اختصاصی

  • نرم افزار گردآوري اتوماتيك اخبار
اين سيستم به صورت خودكار صفحات مختلف را از سايتهاي مختلف اينترنتي گرفته و آنها را به صورت هوشمند و با استفاده از الگوريتم ژنتيك آموزش ديده و موضوع آنها را استخراج كرده و در دسته هاي مختلف طبقه بندي مي كند. اين محتوا مي تواند به صورت اتوماتيك در يك وب سايت ديگر نمايش داده شود. همچنين اين نرم افزار مي تواند با گرفتن يك كلمه يا عبارت كليدي كليه موارد مرتبط با آن را در ديتابيس جمع آوري كند.
  • نرم افزار مديريت آموزشي
اين نرم افزار يك نرم افزار تحت شبكه جهت انجام كليه كارهاي جاري يك موسسه آموزشي از قبيل قسمت مالي،‌ آموزش، اداري و... طراحي شده و به مديريت موثر روابط دانشجو با سازمان مي پردازد.
  • نرم افزار حسابداري مالي
يك نرم افزار تحت شبكه براي شركت هاي كوچك مي باشد كه به اتوماتيك كردن امور حسابداري جاري شركت و تسهيل آن مي پردازد.
  • نرم افزار شركت هاي تعاوني مسكن
يك نرم افزار حرفه اي كه تمام نيازهاي شركتهاي تعاوني مسكن در آن ديده شده است و توانسته است نظرات مشتريان را به خود جلب كند. امكانات محاسباتي و ظاهر كاربرپسند آن جزء ويژگي هاي اين نرم افزار است. 
  • سيستم مدرسه اي
يك پورتال ويژه مدارس است كه ارتباط والدين با مدرسه و دسترسي به سوابق آموزشي دانش آموز را امكان پذير مي كند. از اين طريق دانش آموزان نيز مي توانند به مشخصات تحصيلي خود و آخرين تكاليف و آزمونها دسترسي داشته باشند.
  • سيستم كنفرانس ها
سيستم مديريت مقالات يكي از نيازهاي اساسي كليه سمينارها و كنفرانس هاي علمي است. در اين سيستم گردش مقالات به شكل جامعي اتفاق مي افتد و مقاله دهنده در تمام مراحل بررسي اوليه و داوري تا پذيرفته شدن نهايي در جريان كار خود قرار خواهد گرفت.
طراحی نرم افزار
شرکت مهریاسان
سازنده: مهریاسان
نوع خدمات: طراحی نرم افزار
Product ID: Z
5 based on 1000 reviews
10000000

New


تگها : شرکت مهریاسان , طراحی نرم افزار