شروع به کار باشگاه مشتریان اینترنت پیشگامان

شروع به کار باشگاه مشتریان اینترنت پیشگامان

مراسم افتتاحیه باشگاه مشتریان پیشگامان در 22 اردیبهشت ماه . شرکت مهریاسان مجری پروژه باشگاه مشتریان اینترنت پرسرعت پیشگامان
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
اخبار ورویدادها
کد خبر : ۷
شروع به کار باشگاه مشتریان اینترنت پیشگامان
۱۳۹۱/۰۴/۲۲

باشگاه مشتریان اینترنت پیشگامان

طی یک نشست خبری در اردبهشت ماه 92 با حضورجمعی از مدیران پیشگامان و اصحاب رسانه به رو نمائی باشگاه مشتریان پرداخته شد ،در این نشست:
محمرضا کریمی با بیان اینکه در باشگاه مشتریان نظر داریم که سبد سرویس‌دهی کلیه خدمات پیشگامان را در دسترس مشتریان قرار دهیم، افزود:در مناطق محروم بحث آموزش محوری را در دستور کار قرار داده‌ایم.البته باید اعلام کنم که فاز دوم باشگاه نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. کریمی در مورد قطعی و کندی سرعت اینترنت گفت: در حال حاضر ما نیز به همین شکل خدمات را از شکرت زیرساخت دریافت می‌کنیم و دخل و تصرفی در سرعت اینترنت نداریم. البته برای راضی نگهداشتن مشتریان در برخی موارد خدماتی چون افزایش حجم و زمان مصرف را به آنها ارائه می‌دهیم.
مدیرعامل گروه پیشگامان با اشاره به مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه مخابرات تنها حق استفاده از 10 درصد بازار را دارد تاکید کرد: به نظر می‌رسد که دوستان در مخابرات این مصوبه را به نفع خود تفسیر کرده‌اند و اگر وضع به همین منوال پیش برود مخابرات کل بازار در اختیار می‌گیرد و شرکت‌های خصوصی از چرخه حذف می‌شوند، برای جلوگیری از این امر از طریق مراجع قانونی وارد خواهیم
همچنین مهندس علیرضا جعفری مدیر عامل شركت مهریاسان و بنیان گذار اولین مركز تخصصی راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران كه به عنوان مشاور و مجری باشگاه مشتریان اینترنت پیشگامان كویر یزد همكاری داشته است، به تشریح فرآیند راه اندازی باشگاه مشتریان، در 4 فاز مختلف پرداخت/.

 

راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
طراحی وب سایت باشگاه مشتریان پیشگامان
طراحی وب سایت باشگاه مشتریان

 

تگها : طراحی سایت , باشگاه مشتریان , اخبار طراحی سایت
امتیاز: بد خوب

از اخبار ما مطلع شوید ...