بهينه سازی سایت (سئو)

بهينه سازی سایت (سئو)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو توسط مهریاسان طبق آخرین الگوریتم های گوگل
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
بهينه سازی سایت (سئو)

آشنایی با مفهوم بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت (سئو)، علم بهینه سازی عناصر سایت برای کسب بهترین رتبه ممکن در موتور جستجوگر است که این امر سبب افزایش ترافیک سایت می شود و در نهایت، افزایش ترافیک سایت معادل سود و درآمد است که هدف نهایی و اصلی بهینه سازی است. بنابراین، اگر سایتی نتواند در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار بگیرد، مشتریان بسیاری را از دست خواهد داد؛ به همین دلیل است که ما باور داریم: بهینه سازی سایت بهترین تبلیغ برای یک وب سایت می باشد.

سئوبهینه سازی سایت (سئو )

بهینه سازی سایت برای  موتور جستجوگر (Search Engine Optimization)، علم طراحی وب سایت به منظور بالا بردن رتبه آن در نتایج است. به این معنا که تمامی عناصر سایت تان با هدف افزایش موقعیت رتبه بندی ساخته می شوند. این عناصر عبارتند از:

  • عناوین صفحه
  • محتوای سایت
  • گرافیک سایت
  • ساختار وب سایت

علاوه بر این عناصر باید به مواردی مثل کلیدواژه ها، لینک ها، تگ های HTML و متا تگ ها هم اشاره کرد. حتی بعد از بهینه سازی تمامی عناصر، فاکتورهایی مانند فعالیت های تبلیغاتی و به روز رسانی های مکرر هم روی سئو تاثیر می گذارند.
تمامی این صحبت ها به این معناست که مفهوم بهینه سازی سایت، فقط روی یک عنصر بنا نشده بلکه به تعداد زیادی المان و استراتژی وابسته است.


تگها : سئو , بهینه سازی سایت , خدمات سئو , آموزش سئو