طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

تاثیر طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی بر روی کسب و کار در عرصه وب و اینترنت
طراحی سایت,طراحی وب,بازاریابی اینترنتی,طراحی وب سایت Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews
طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

تا به حال از خود پرسیده اید که چرا روز به روز به تعداد کسانی که اقدام به طراحی سایت می کنند اضافه می شود؟ یا اینکه هدف اصلی از طراحی سایت چیست؟
مهم ترین و اصلی ترین هدف تمام شرکت ها و اشخاص از طراحی وبسایت، کسب درآمد می باشد. به این صورت که مالک سایت بتواند از طریق سایت طراحی شده در اینترنت برای خود مشتریانی پیدا کند اما ایراد اصلی این طرز فکر این می باشد که به محض طراحی وبسایت، هدف اصلی از طراحی آن فراموش می شود و مالک سایت تنها به عنوان یک رزومه کاری یا بروشور برای محصولات و خدمات خود از سایت خود استفاده می کند.طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی
نکته مهمی که هر شخص باید بداند این است که به محض طراحی سایت، اولین قدم در راستای بازاریابی اینترنتی برداشته می شود پس باید به نکات مهمی توجه شود مانند:

  •    ظاهر سایت خود را مطابق با زمینه کاری خود طراحی کنید و سعی کنید از ظاهر و رنگ بندی صحیح استفاده کنید.
  •    محتوا و مطالب منحصر به فرد در سایت قرار دهید تا بازخورد آن را ببینید.
  •    اگر سایت شما در مورد خدمات خاصی می باشد(مانند سایت مهریاسان که در مورد طراحی وب سایت است) حتما بخش آموزشی در سایت قرار دهید و مقالاتی جهت آموزش کار خود در سایت قرار دهید.(مانند همین مقاله که در حال خواندن آن هستید)
  •    اگر سایت فروشگاهی دارید و محصولاتی را عرضه می کنید حتما مجوز های لازم را دریافت کنید و در سایت خود قرار دهید تا مشتریان با اطمینان خاطر از شما خرید کنند.
  •     در قسمت فوتر سایت حتما شماره تماس و آدرس خود را قرار دهید. این کار در زمینه بهینه سازی سایت به صورت محلی نیز می تواند به شما کمک کند.
  •    برند خود را در سایت های دیگر تبلیغ کنید
  •  و......

طراحی سایت سپس بازاریابی اینترنتی

البته راه های بسیار دیگری وجود دارند که می توانید در صفحه بازاریابی اینترنتی شرکت مهریاسان مطالعه کنید و جزئیات مربوط به طراحی سایت اصولی را در مقاله طراحی سایت حرفه ای می توانید مشاهده کنید ولی به یاد داشته باشید که مسائل طراحی سایت با بازاریابی اینترنتی در هم آمیخته شده اند و کسب و کار بسیاری را رونق بخشیده اند به همین دلیل می باشد که باید در طراحی وب سایت خود وسواس به خرج دهید و کمی بیشتر آینده نگر باشید تا بتوانید برای رقابت با رقیبان حرفی برای گفتن داشته باشید.
مسئله مهم دیگر این می باشد که اگه زیبا ترین و کارا ترین سایت را طراحی کنید اما فعالیت های شما مداوم نباشد هیچگاه به جایگاه اصلی خود نمی رسید زیرا بزرگترین برگ برنده خود را در رقابت با دیگران که به روز رسانی می باشد را از دست می دهید.


تگها : بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت , طراحی وب , طراحي وب سايت , طراحی سایت داینامیک , طراحي سایت , طراحی وبسایت , طراحي وب سایت
نام
تلفن (محرمانه)
ایمیل (محرمانه)
امتیاز: بد خوب